Om deze banner te kunnen bekijken, moet je Adobe Flash player installeren.

woensdag 5 mei 2010

'Eerste uitzending gaat over Kortrijk'

Marcel Vanthilt zal Kortrijk goed leren kennen. Vanaf 26juli logeert hij vijf weken lang in de stad. 'Waar precies weet ik nog niet', vertelt Marcel Vanthilt aan de telefoon, 'maar het wordt een hotel ergens in het centrum.'

De uitzendingen op zondagavond zullen ook over de streek handelen. 'Op zondag 1augustus beginnen we met een uitzending over Kortrijk', aldus Vanthilt. 'Ik heb begrepen dat er in augustus ook ergens zomercarnaval is in de stad. Ook daaraan gaan we een uitzending wijden.'

Kent Vanthilt, een Limburger die in Antwerpen woont, Kortrijk een beetje? 'Ja toch wel. Toen ik indertijd nog mijn popgroep Arbeid Adelt! had, hebben we vaak in Kortrijk gespeeld. Ik weet dat er ook onlangs een winkelcentrum in het centrum van de stad is opgericht en daar ga ik zeker eens een kijkje nemen.'

Geen opmerkingen: